19 april 2012

Stulen motorcykel


I morse fick man ett fint uppvaknande.
Sambon väcker mig med att säga..motorcykeln är borta :(
Tror aldrig jag piggnat till så fort, jag for upp och frågade om han skämtade?
Men de gjorde han INTE.
Som tur va så kom en granne och frågade om han visste va hans mc va han trodde han visste vart den stod.
Den stod inte långt härifrån i en gångtunnel med avklippta tennkablar. IDIOTERNA orkade väl inte dra
den längre och lyckades inte tjuvkoppla den (rätt åt dom).
Den stod till och med på stödet och inget va förstört mer än dom avklippta kablarna.
Jävla fräcka idioter som gör en sån sak inne på en gård där vem som helst kan se dom.
Blir så less när folk inte kan ge fan i andras saker.
Glad i alla fall att den inte va slaktad :)
En sak till jag är glad för nu och de är att jag lyckats fått bor fb tidslinje som inte skulle gå att ta bort.
Men nu är de väck och jag är sååå glad för de för jag gillade INTE den.
Nu ska jag glutta lite på tv en stund.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....