09 april 2012

Lugn avslutning på påsken


I dag har vi haft en lugn och skön dag och inga måsten.
Började med att ta en sväng till Lidl sen åkte ja in på Plantagen och köpte tulpaner till Jessica (min granne som fick barn för snart 1 v sen)
Efter de blev de en snabb lunch innan vi gick över till Jessica för att fika och lämna lite presenter.
Jag har ju inte kunna hälsa på henne tidigare då jag varit så förkyld.
De blev en trevlig efm middag där och Maya (storasyster) blev så glad för sin docka vi köpt, och lilla Freya hon bara sover och äter så henne såg vi inte mycket av :)
Nu har vi nyss käkat en god lasagne och jag har just satt mig i soffan och där tänker jag 
sitta resten av kvällen och bara njuta :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...