27 april 2012

Ingen panik

Äntligen har jag hittat en hjälm jag inte får panik av :)



Den förra jag köpte fick jag panik bara av att tänka att jag skulle sätta på mig :(
Men idag när jag provade olika modeller så insåg jag att den jag hade inte funkade på min skalle.
Så nu väntar jag bara på min jacka jag ropade in på Tradera i går sen så kanske jag sätter mig på hojen :)

Har som vanligt idag tagit en 1 tim. promenad med grannen, och de va så skönt fast de blåste en del.
Nu har jag duschat och känner mig riktigt pigg, så vi får väl se om de kanske blir en kvälls promenad sen 
om vädret håller i sig och de inte blir regn.
I dag behöver jag inte laga mat och de gillar ja då jag avskyr att laga mat.
Gubben skulle köpa med sig tonfisk sallad hem (mums).
Nu ska jag måla naglarna och ta lite kaffe och njuta av fredagen :)
Ha en härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...