01 april 2012

Putsat fönster

Knäpp som jag är så har jag putsat fönster idag fast de inte varit nå fint väder alls.
Men va ju en sväng till Dollar Store och hittade sååå billiga gardiner som jag så klart ville sätta upp direkt.
Köket fick nya knyt längder

och vardagsrummet blev de vita igen fast nu med text på.
Hittade även en cool burk att ha tvätt medel i.
30:- för Iphone vantar som är riktigt varma och ganska tjocka så nu kan jag svara i mobilen
utan att behöva ta av mig vantarna :)
I går handlade jag lite baby kläder som jag ska ge till lilla Freya så fort min förkylning släppt helt.
Hittade även denna söta flodhäst idag som jag inte kunde låta bli.
Nu ska jag glutta lite på tv.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Fina saker du köpt!
    Jag tvättade klart mina idag :)
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....