26 april 2012

Hemska bilköer

FY sjutton vilken hemsk huvudvärk jag har nu, den vill inte ge sig :(

Började förmiddagen med en långpromenad sen åkte jag en sväng till Bålsta.
Blev bjuden på mat hos mamma så jag slapp äta själv då gubben jobbar efm.
När jag sen skulle åka hem såg de ut så här på motorvägen.


Tog nästan 2 tim hem i stället för 40 min. Usch va drygt de va, d stog helt still i båda filerna.
När jag väl kom hem fick jag duscha hundarna för de spöregnade ute.
Nu har jag i 2 tim nästan pratat med en fd arbetskamrat i telen , så nu är jag helst slut och ska stänga
av dator och inta liggläget i soffan en stund.

Electra är galen i mammas tofflor så hon gick runt med nosen i dom hela tiden :)


och Casper funderade nog va hon höll på med.


Natti natti mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....