26 mars 2012

Selma klippt

Idag har Selma varit och klippt sig.
I morgon är de My och Caspers tur.
Electra gillade inte att Selma va borta så när hon kom hem rök dom ihop så att Selma stackarn blödde.
Funkar bättre när alla hundar följer med och hämtar dom som blivit klippta men är dom hemma blir de tjafs.
Ja ja nu är de lugnt här i alla fall :)
Tur va att gubben jobbade eft. så han fick gå dit och även hämta Selma för jag är genom förkyld och har feber.
Mår sämre idag än va jag gjorde i helgen så jag hoppas verkligen jag mår bättre på ons då jag ska jobba.
Har ju bara 2 dagar kvar att jobba och tycker de vore jävligt att vara sjuk då, men men vi få se vad som händer.
Nu ska jag vila en stund sen måste jag bada My och Casper så dom är rena till i morgon.
Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Sååå söt lilla Selma blev!
    Krya på dig nu och stanna hemma om du är sjuk.
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...