23 mars 2012

De va de värt

Hemma från Dollar Store.
Helt klart värt att åka dit. De va större än jag trodde, mycket folk men de gick snabbt i kassorna.
Dom hade allt möjligt så dit åker jag fler gånger :)
Shabby chic fanns de oxå :) 20:- st för dessa grejer som kostar över 100:- på andra ställen, så där gjorde jag kap :)
Nörd som jag är så kunde jag så klart INTE låta bli skal för 30:- styck
Lite smått å gott
Stativ till min system kamera 100:- perfekt i sommar när man ska fota :)
Nu har jag gjort en hemma gjord pizza med färdigköpt tacoköttfärs, ska bli spännande och
se hur de smakar.
Väntar bara på gubben nu som byter till sommar däck.
Ha en härlig kväll, ska jag ha och i morgon är de jobb och sista helgen jag jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...