27 mars 2012

Förkylningen fortsätter

Lika genomförkyld än och feber, så nu har jag sjukskrivit mig ons, tor. Så vi får väl se hur länge de tar
innan de ger sig. Har knappt någon smak och ingen lukt och de är sååå trist att äta då.
Tror de är över 2 år sen jag va förkyld sist.
I dag har Casper och My varit och klippt sig så nu har jag korthårs hundar några månader igen och de är skönt :)
Dom håller ju på att frysa ihjäl nu men dom vänjer sig snart.
My och Casper myser under filten
Selma hade så bråttom när jag ställde ner den ny tvättade korgen så den blev ut och in :)
Men de brydde hon sig inte om för solen va ju där jag ställde korgen så då va de varmt och skönt.
Nu ska jag ut och kissa hundarna sen ska jag bädda ner mig i soffan.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...