15 mars 2012

Kallt

Usch va kallt de är nu, man blir bortskämd fort med värmen :)
Sitter vid datorn och halv sover nu, väntar bara få att åka och jobba så jag vaknar till.
Gillar inte denna tid då man bara väntar å väntar.
Jobbade i morse sen har vi varit på Jysk och köpt en ny vatten fontän som förhoppningsvis
inte stänker så mycket som den jag köpte förra sommaren.
Efter Jysk skjutsade ja sambon som tyckte att de va dags att hämta hem hojen för nu
har dom ju sopat nästan överallt, så idag åker han hoj till jobbet. Ja tycker de är för kallt men jag är ju en fryslort :)
Näpp de här går inte dags att ge hundarna mat och dricka lite mer kaffe.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Nu ser jag bättre :) Tack!

    Själv ska jag jobba i natt och sen är jag ledig några dagar.
    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....