16 mars 2012

Nu blev jag trött

Ledig nu i några dagar :)
Som vanligt så har de varit full fart här idag.
Storstädat ordenligt, och duschat av hundarna allt damm, har även förberett middagen och nyss tog jag ur
en sockerkaka ur ugnen.
Så nu sitter jag vid datorn en stund och är sååå trött. Men de är så typiskt mig, full fart tills allt är klart
och när man väl sätter sig ner sen dår går luften ur mig.
Men ska straxt ge hundarna mat och sen ta en promenad med dom och då piggnar jag säkert till igen :)
Va ju på Jysk i går och förutom fontänen så fick jag med mig denna coola mask hem.
Kostade bara 15:- och är ganska stor så den blir säkert bra nånstans ute bland blommorna sen :)
Testade fontänen i går kväll och den är sååå fin i mörker då de lyser där vattnet kommer upp.
Nu längtar ja tills jag får göra i ordning ute :)
I kväll blir de god mat, vin och soffäng.
Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....