Hej
Blir ingen anställnings intervju idag. Hon som jag skulle till har fått en
akuttid med sin hund så vi ska ta d efter påsk. Fasiken jag som såg fram emot denna dag.
Avskyr att vänta.
Ha en bra dag
I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar