31 mars 2010

Avskyr att vänta

Hej

Blir ingen anställnings intervju idag. Hon som jag skulle till har fått en

akuttid med sin hund så vi ska ta d efter påsk. Fasiken jag som såg fram emot denna dag.

Avskyr att vänta.

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...