19 mars 2010

Grått å trist

Hej hopp

Skäms för att jag är sååå dålig att blogga nu, men helt ärligt.. så känner jag inte för d.

Tittar in lite när jag känner för de just nu bara :)

Idag är d sååå grått och skitigt ute och allmänt tråkigt, saknar soooooolen.

Annars är allt som vanligt här, inget jobb än men har sökt en hel del, så d är väl bara att vänta och se.

Nu kom T hem så jag avslutar nu för ska vi fika :)

Ha en skön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...