26 april 2010
Detta stämmer
Fixat ute idag
Då vi köpte krukor idag så inhandlade vi en ny växt, nämligen Kiwi som vi nu ska testa och se om vi får att växa :)
Den ska skötas som änglatrumpeterna och ska alltså klara att övervintra som vi gör med trumpeterna. Ska bli spännande och se om den växer och frodas, den växer tydligen väldigt fort :)
24 april 2010
Hundens dag
Hejsvejs
Va ett tag sen jag skrev så nu är de väl dags :)
Idag är de hundens dag och hundutställning här i västerås, men idag har vi skippat utställningen.
Vi har i stället storhandlat och varit på djurmagasinet som hade lite jippon och lite billiga saker.
Nu har jag nyss stekt köttfärs och fixat sallad då vi ska käka tacos om en stund.
Sonen och Basse är här idag och de är såå mysigt när dom är här :)
Hundarna har nyss käkat och till min förvåning så åt även Basse :)
Nu ska vi straxt ta en promenad i d härliga vädret sen blir d mat.
Ha en skön fortsatt dag.
19 april 2010
Härlig helg i Bålsta
14 april 2010
Nyklippt lite herre
13 april 2010
Här händer d saker
Hej
Passar på att titta in nu när jag har lite tid över :)
Först händer d inget och sen kommer allt på en gång :)
I morse kl: 9 va jag i väg på en anställnings intervju sen hem och ut med hundar och fixa lite och nu sitter jag här och har nyss tagit en dusch.
Kl: 16 ska jag iväg på en till intervju :) sen hem och bada Casper som ska iväg kl 15 i morgon och klippa sig. Mira kommer i morgon oxå och ska vara här då hennes matte jobbar lång dag.
I morgon kl: 10.00 ska jag tillbaka till d stället jag va på i morse då jag ska träffa en brukare som behöver en personlig assistent så nu är d full rulle, och d gillar jag :)
I morgon har även facket möte med min förra arbetsgivare så i morgon får jag även veta vad som händer där, ska bli jäkligt spännande och se om facket får som dom vill.
Nu ska jag slänga i mig lite lunch.
Ha en skön dag.
11 april 2010
Bilen städad
09 april 2010
Regnet d bara öser ner
08 april 2010
Skitväder just nu
04 april 2010
Fullt ös i dag
01 april 2010
Glad Midsommar
I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...
-
I går kväll va de inte planerat att vi skulle ut med båten. Men så blev de i alla fall då de va så varmt. Sonen åkte och handlade middagen, ...
-
I lördags blev de en dag på sjön igen. Inte lika varmt i vattnet som sist men självklart badade vi. De va 23 grader. Aston gillar jollen så ...







