04 april 2010

Fullt ös i dag

Hejsvejs
I går va vi till syrran och käkade påskmat.
Tack syster för en trevlig dag och kanon god mat :)
Vaknade i morse med en fruktansvärd huvudvärk, men efter en tablett och några koppar kaffe så mådde man bra igen :)
Vi tog en promenad i d härliga vädret med hundarna och sen åkte T iväg och satte på sommardäcken.
Under tiden han va iväg så dök mina underbara vänner Chatta och Teija upp och hade med sig en sån fin orkideè. Tack mina goa vänner :)
Sen kom T hem och hade med sig sin dotter som inte varit här på länge, så vi käkade middag sen blev d fika och paj och nu har T skjutsat hem henne och jag sitter och glor på tv:n nu.
Capser har ju en rolig stil när han sitter :)
Syrrans goda efterätt (mums)
Leo va oxå bjuden till bordet
Fanny hade gjort så fina placerings kort
Casper tyckte Lucky va liiiite läskig
Leo njuter i soffan
Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst är Shih Tzu en helt underbar ras, har själv en hane på 1,5 år.
    Han brukar sitta likadant som killen på bilden och det ser roligt ut.

    Hälsningar
    Tina & Aamor

    SvaraRadera
  2. Hej Tina

    Japp, jag håller med dig d är en sån underbar ras :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....