09 april 2010

Regnet d bara öser ner

Hello
Fy f...n va regnet vräker ner, vill inte gå ut men måste tyvärr snart då hundarna har behov :)
Idag är Leo här då hans husse och matte jobbar, och de går såå bra så.
Första gången han är här, men jag märker knappt att han är här då han är så snäll och duktig.
Idag har inte varit någon bra dag, är så jävla less på allt strul med förra jobbet och a-kassan.
Facket håller ju på och diskuterar med mitt förra jobb om hur min anställning varit och de tar tid. Min representant ringde i morse och nu ska dom ha möte igen den 14/4 sen får vi se vad som händer. Sen fick jag brev från a-kassan idag om att de fattades papper på min anställning detta år innan jag slutade. Jag ringde upp lönekontoret och hon frågade om jag slutat?
Hmm fattade inget först men fick då veta att hon INTE kunde skicka de papper jag behövde för att min arbetsgivare ej hade skickat in om att jag slutat.
Va fan är de frågan om? Så nu sitter jag i en jävla knipa där jag själv inte kommer någon vart med någoting :(
Får ej tag i hon på facket och så är de ju fredag. Så vi får väl se på måndag vad som händer, för får jag inget papper från lönekontoret så kan jag inte skicka något till a-kassan och då får jag heller inga pengar *suck* pallar snart inte mer.
Nu ska jag ta en dusch sen masa mig ut.
En hög hungriga hundar :)
Ha en skön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...