26 april 2010

Detta stämmer

Gokväll
Denna är bara för bra och så sann :)
Fredrik Reinfelt söker med ljus och lykta efter "Kroniska sjukdomssymtom" och handikapp.
Då han i höst kommer att bli arbetslös måste han på något vis försörja sig och då tycker vi att han kan ta våra sjukdomar och handikapp.
Sen ska han jobba minst 24 tim/dag och leva på 3500:-/mån, på socialbidrag då han går in i väggen.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...