13 april 2010

Här händer d saker

Hej

Passar på att titta in nu när jag har lite tid över :)

Först händer d inget och sen kommer allt på en gång :)

I morse kl: 9 va jag i väg på en anställnings intervju sen hem och ut med hundar och fixa lite och nu sitter jag här och har nyss tagit en dusch.

Kl: 16 ska jag iväg på en till intervju :) sen hem och bada Casper som ska iväg kl 15 i morgon och klippa sig. Mira kommer i morgon oxå och ska vara här då hennes matte jobbar lång dag.

I morgon kl: 10.00 ska jag tillbaka till d stället jag va på i morse då jag ska träffa en brukare som behöver en personlig assistent så nu är d full rulle, och d gillar jag :)

I morgon har även facket möte med min förra arbetsgivare så i morgon får jag även veta vad som händer där, ska bli jäkligt spännande och se om facket får som dom vill.

Nu ska jag slänga i mig lite lunch.

Ha en skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....