25 april 2016

April väder

Så skönt att denna månad snart är slut, för fy för detta kalla
väder vi har just nu.
Sol, regn, snö och kallt :(
Hoppas de snart vänder och blir varmt.

Idag är sista lediga dagen, sen blir de dag jobb i hela
5 dagar då jag jobbar extra åt en jobbar kompis på lördag.

I lördags va vi med mamma o pappa i Enköping och kollade
in marknaden, den va ganska liten så de fanns inte så mycket kul.

Men så klart hittade jag en ny väska :)


Mina tomatplantor växer så de knakar så de är
nog dags att plantera om dom snart.


I går va vi ner till Jessica och fikade och kollade på
Byskes nya kompis, så nu är de 2 perser där som 
man kan gosa med :)


Fick en spetsgardin av Jessica som hon hade över.
Så nu har jag satt de på insidan av glasdörrarna så jag slipper se in.


Idag har vi storhandlat så de är gjort.
Hittade perfekta yogurt muggar på Ica Maxi som man kan ha
flingor i locket. 


Nu ska jag fortsätta njuta i soffan resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....