13 maj 2016

Längesen

Ja nu va de ett tag sen, men hade ju jobb helg förra helgen
och då är jag inte människa och orkar inget annat.

Men nu är jag med igen, ledig i hela 4 dagar och de gillas :)

Idag har jag storstädat, och tagit rätt på detta jävla pollen :(

Hatar skiten för man får städa varje dag om man ska kunna sitta ute.


Nu har vi tagit bort hörnhyllan som vi haft i många år och
köpt en hög kruka i stället och så ska vi sätta upp  en hörn hylla på 
väggen ovanför.


Denna coola solcells burk ska få pryda hyllan.
Lyser så fint på kvällen.


Selma den skit hunden bara stökar till mattorna och
inte rättar hon till dom när hon sovit klart hehe.


Helg naglarna nyss målade.


Nu väntar jag på mannen som ska komma från jobbet.

Ha en skön helg alla därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....