14 april 2016

Sista lediga dagen

Sen börjar min lååånga jobb helg :(

Så idag har jag storstädat och vikit tvätt så nu tänker
jag inte göra mer idag.

I går kom våran skänk vi beställt, tog en jävla tid
att få ihop den.




Målade om en lampfot från svart till vit :)


Dessa kulor jag fick av mamma va inte bra.
Idag la jag dom i vatten igen och kolla va dom tappade färgen :(
Konstigt så har mammas inte tappat färgen och då är
dessa från samma påse.


Ny dusch blev de i veckan oxå då våran läckte så mycket vatten.
Mannen ville ju ha takdusch och jag vanlig så då fick de bli en med både och :)


Nu ska jag slappa och glo på tv:n


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....