10 april 2016

Förkylning med hosta

Godkväll

Denna vecka har jag varit hemma med en envis förkylning och
en fruktansvärd hosta :(
I natt är första natten jag inte haft några host attacker.
Så nu hoppas jag de är på g att vända.

Skit väder med massor av regn har de oxå varit
så hundarna har legat helt utslagna


eller så har dom lekt :)



Fyllde år i måndags så denna fina ljus lykta fick
jag av Jessica.


Detta fina armband+ tulpaner och en väska till mobilen
fick jag av min man.


Dessa härliga rosa vatten kulor fick jag av mamma
så jag la dom i en ljus lykta :)


Idag har vädret varit så underbart så idag tog vi
en hojtur med ett par kompisar till markan och fikade,
så nu är man sådär lagom trött efter friska luften.

I morgon jobb sen ledig 3 dagar sen börjar min jobb helg.
Nu ska jag slöa i soffan och snart kolla på Springfloden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....