30 juli 2015

Smäller och dundrar

Just nu åskar de och regnet vräker ner.
Vilken jävla sem. snart bara en vecka kvar och de går inte att bada och sola
och de går inte att åka hoj.
Vet inte va man ska göra?

I går va vi med mamma och pappa till Sala och shoppade.
Efter shoppingen så käkade vi grillspett på ett ställe som gör så god mat.



Förra fre då va de fint på kvällen så då tog vi en hojtur med ett par kompisar
ut till vikinga byn.



När man inte kan kan vara ute så får man roa sig med att shoppa.
Även de blir ju tråkigt i längden.

Hittade äntligen svarta filt dukar som jag letat efter ett tag :)


Va till blomsterlandet idag och hittade denna fina kruka som
får pryda köksbordet.


Denna tavlan hittade jag igår för halva priset :)


Sovrummet fick nya blommor idag.


Nu hoppas jag regnet och åskan ger sig så jag kan ta ut hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...