06 juli 2015

Svalare inne

I går va vi och badade och solade igen :)

Blir så arg när folk inte tar med sitt skit dom släpar dit :(
De ligger fan skräp överallt varje dag.


God sallad blev de till lunch i solen :)


Kom ju på att jag hade köpt dessa för längesen 
så jag får passar på att ha dom nu när jag inte ska sola :)


I går kväll frös jag då de blev betydligt svalare på kvällen än
kvällarna innan.


I dag är de 17 grader och regn. Så idag fryser jag då man
vänjer sig fort. De sköna är att nu kan vi få in lite
svalare luft och slipper ha 28 grader inne. De är skit jobbigt och 
hundarna lider då de är så varmt inne, så idag är allt öppet här :)

Ledig och ska göra så lite som möjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vilket skitväder

Vräkte ner regn när jag vaknade, nu vräker snön ner och de stormar. Så typiskt när snön försvunnit helt. Jaja vi är i alla fall på g mot vår...