15 februari 2015

Söndag

Då va helgen snart slut och en ny vecka väntar.

Idag har vi varit i Bålsta och hälsat på syrran.
När vi kom hem badade vi alla hundar, så nu är dom rena
och luktar gott :)

Igår köpte jag nya vatten kristaller, ångrade mig att jag köpte svarta
då jag skulle köpt vita i stället, för dessa syns lika dåligt
som dom jag har.



Nu ska jag kolla tv och ta de lugnt resten av kvällen.
Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...