09 februari 2015

Dagarna går så fort

Helgen tog slut fort. 

Redan mån. men jag är ledig så denna måndag är inte så hemsk :)

I lördags va vi hos mamma och sonen med fam. va oxå där.
Så nu har jag laddat upp farmor batterierna :)

Igår fick jag min naglar fixade. 


Nu har jag nyss gjort maten till i kväll och de blev en låda till
i morgon kväll oxå :)
De är så trist att laga mat när man kommer hem efter jobbet och
speciellt när de bara är jag som ska äta då gubben jobbar kväll.

Passade på att göra kyckling med massa goda grönsaker som jag tycker är så gott.


Nu göra så lite som möjligt tills de är dags att gå
ut med hundarna och ge dom mat.

Kvällen ska jag tillbringa i soffan :)

Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...