14 februari 2015

Helg igen

Denna helg har jag längtat efter då jag haft dag vecka och inte gillar
att gå upp på morgonen. Har varit så trött hela veckan så igår kväll somnade
jag 20.30 i soffan och sov till 9 i morse.
Vet inte när jag sov så många timmar :)

Idag har vi inte haft något inplanerat så vi tog en sväng och köpte
resterande golvlister.

Solen tittade även fram en stund idag :)


Va även in på blomsterlandet och köpte 2 nya blommor då
mina murgröna inte alls trivs i fönstret i vardagsrummet, dom bara dör
så jag köpte fredskalla i stället.


Nu ska jag inta soffan och vänta på Mello.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....