27 februari 2015

Längtar till våren

Så va de fre igen och jag är långledig :)
Börjar jobba på ons igen :)

Så här ska njutas, vilket jag redan gör.

Då inte min nagelfixare är hemma så fick jag fixa naglarna själv.
De får duga tills hon kommer hem, gillar denna blåa färg :)


Längtar som sjutton till våren nu, känns som vi haft en låååång höst
då vi knappt haft nån vinter.

Har shoppat lite vårkläder, denna gång blev de ett par beiga byxor
från Lindex som är så sköna och passar perfekt i längden för en gång skull :)


Sen blev de äntligen en ny skinn jacka, min förra är de egentligen
inget fel på och jag gillar den men kragen är vikt åt fel håll och de
går inte att rätta till och de har retat mig några år.

Så nu blev de en utan krage :)
Längtar tills de blir varmare så jag får börja använda den.


Nu ska jag straxt ta ut hundarna sen ska vi vänta på att
husse ska jobba klart och så ska vi ju så klart kolla Let`s Dance 
som börjar i kväll.

I morgon ska vi hämta Aston som ska vara här tills på sön.
Ska bli så mysigt att få rå om honom :)

Ha en härlig fre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...