06 oktober 2014

Trist att plocka in allt

I går på förm. så rensade och kastade vi dom sista blommorna ute.
Tänk att de är lika tråkigt varje år att inse att sommaren är över.


De som är kvar är mina murgrönor och en tuja som ska planteras
ner och övervintras hos mamma och pappa tills våren.


På efm. dök mamma o pappa upp med gott fikabröd så jag ringde
hit Jessica och barnen så dom fick fika oxå.
Ungarna lekte kurragömma och hade så kul och Electra va med och kollade va
dom gjorde :)

Sen tog vi en sväng till DollarStore då jag ville kolla på deras
tub halsdukar som dom hade.
Jag hade tur de fanns en kvar och den tog jag direkt.
Den är inte så tjock så den är lagom att ha nu när de är lite kyligt.


Nu ska jag slappa en stund innan de är dags för
en kvälls vecka på jobbet.

Ha en skön dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....