04 oktober 2014

Nya hyllor

Godkväll

I går va en hemsk dag då vi va på begravning.
Jag va så slut i går kväll och hade ingen energi alls.
Så skönt att de är över nu.

I morse sov jag till 10 och de va behövligt efter en vecka då jag börjat tidigt
och så gårdagens begravning.

Idag har vi fixat och donat hemma.
Jessica ville bli av med sin stege så den blev perfekt i mitt kök :)


Har ju länge velat kasta ut våran hylla då vi inte har sådana möbler längre.


Hittade en hylla på Mio idag som passade mycket bättre till våra möbler
i vardagsrummet.


Jag är så nöjd :)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21 så jag får
kolla på bb, de går inte att missa :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...