31 oktober 2014

Jobbig vecka

Denna vecka har varit upp och ner.

I tisdags fick jag 3 gallstens anfall, varav 2 på jobbet. Inte de lättaste med mitt jobb
då jag inte bara kan åka därifrån :(
Fick i alla fall in en som kom och avlöste mig sen va de bara att bege sig till akuten.

På onsdagen fick jag tid till att göra ett ultraljud som visade en stor sten i gallan.

Så nu är de bara att vänta på operation, längtar för de ska bli såå skönt
att bli av med skiten så jag slipper detta i framtiden :)

Idag är jag ledig och njuter till max.

Snart ska jag åka och sola sen ska jag bara slappa här i kväll :)

Dessa varelser va och blev frisserade i går vilket dom inte gillar då dom
fryser så, men både Casper och Selma hittade sol fläckar inne som värmde :)



Jag tycker dock de är så skönt när pälsen är borta då de är lättare när de är
skitigt ute :)

Nu ska jag göra mig klar för att dra i väg.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....