25 oktober 2014

Shopping dag

 Godkväll

Reklampaus i så mycket bättre, då passar jag på att snabb blogga :)

Idag har vi varit på Ica Maxi och storhandlat.

Sen blev de Lindex, skopunkten, Elgiganten och Media Markt.

På skopunkten va jag in bara för att köpa dessa varma tofflor då
jag fryser så mycket om fötterna nu när de är kallt.


På Lindex köpte jag dessa sköna byxor.


Glömde att vi va in på Netonet och köpte en Avea.

Dessa färger sen ett antal till finns de på en och samma glödlampa
och jag styr den från min Iphone :)



Så här ser de ut i Appen

Sen finns de även solida färger och wake up light med larm.

Nu är reklamen slut så nu ska jag kolla på tv igen :)

Ha en trevlig kväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....