24 juni 2014

Valpmys

Sitter och njuter av sista lediga dagen.
Jobbade hela söndagen så jag har varit ledig i 2 dagar så i morgon är de dags att börja jobba
igen. Jobbar ett extra pass på lör kväll vilket jag inte känner för men men snart är
de semester :)

I dag har Jessica fixat mina naglar och denna gång blev de knall rosa, men tyvärr syns
de inte på bilden.


 Hittade skor för halva priset i går på Sko Dej :)



Så måste jag ju bara få visa något sååå gulligt :)
Jessicas nya familje medlem. Jag är och pussar på han varje dag, går ju inte att låta bli :)


Nu ska jag kolla på Allsång på Skansen.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...