06 juni 2014

Åren går fort

Idag jobbade jag bara till 14 sen åkte jag snabbt hem och tog ut hundarna och sen
bytte jag om och åkte till Bålsta för att fira fina Johanna som tog studenten igår :)

Tänk va dessa 3 år gick fort :)


Ja va hemma igen straxt efter 18 då fick hundarna mat och sen fixade jag 
och donade lite och avslutade med att sätta mig ute med denna goda dryck
och bara njöt av att veta att nu är de ledig helg :)


Mannen åkte iväg i morse till Karlsborg för att i morgon köra Vättern runt.

Så i helgen ska jag bara ta de lugnt och göra så lite som jag bara kan :)

Nu ska jag återgår jag till tv:n en stund till, sen ska jag inta sängen och ÄNTLIGEN
få se säsong 2 av orange is the new black som kommit på Neflix idag :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....