14 juni 2014

Full storm

Fy vilken vidrig storm de varit ute idag.
Jag va sååå uttråkad så jag röjde i båda klädkammarna och städskåpet, så nu är de ordning
och reda där :)

Sen blev de en sväng till Dollar Store där jag hittade en rosa löpare som blev så
fin på köksbordet


och hade sån tur att äntligen hitta gardiner till vardags rummet :)


När vi kom hem så kom Jessica med lill monstret (Freya) som hängt henne i
benen hela dagen. Här är hon som en ängel så de va så mysigt och rå om henne.
Vi tog med oss Freya och åkte och köpte mat och sen käkade vi hos Jessica.

Nu har vi precis kommit hem och satt oss i soffan.
Där ska jag sitta nu  tills Jessica ringer då jag ska passa Freya medans hon åker och hämtar
Maya som är på fest i kväll :)

Ha en skön lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....