19 juni 2014

Ibland har man tur

Godkväll

I onsdags fick vi våran nya spis och innan hade vi en 70 spis och nu blev den en 60.
så i mellanrummet skulle vi ha en grej vi köpt på Mediamarkt som är som
en utfyllnad.

Jag blev så besviken när vi fått upp den då de rent ut sagt såg för jävligt ut :(
Som ni ser så är de som en planka som är 10 cm mot min svarta bänk och på andra sidan
spisen så är de bänken mot spisen.



Fick smått panik och visste inte vad jag skulle göra, men tog kontakt med Bauhaus
och som tur va så hade dom fortfarande våran bänkskiva kvar så vi köpte en ny
till ena sidan.

Så här blev resultaten



Nu är jag nöjd, så nöjd så jag invigde ugnen med att göra
en rabarberpaj :)


Nu ska jag kolla på tv en stund.

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...