11 oktober 2013

Skit dag

I går va en riktig skit dag då allt gick fel :(

Regnade och va så grått så de gjorde ju inte saken bättre.
Efter jag varit ute med hundarna i går så fick jag så klart duscha dom då de va så skitigt ute.
När jag duschade dom så rann allt vatten ut på golvet så jag stod och plaskade i de :(

När jag skulle göra rent i badrummet så råkade jag vinkla duschen mot mig då jag blev
dyngsur och allt blev blött :(

Sen stressade jag med damm torkningen för kl:12 skulle mamma komma och fixa sina naglar
och då ville jag ju vara klar.
Ner till Jessica mitt i städningen och höll mamma sällskap medans hon fixade sina naglar.

Hem och fortsatte med tvätten och sen tog vi golven när Thomas kom hem.

Senare på efm. då pajade kaffebryggaren så då fick vi åka till Media Markt och köpa en ny.

Så denna fick de bli nu.


De blev även nya rör under badkaret så idag ska jag bada och hoppas på att vattnet
INTE rinner ut efter hela golvet.

Idag känns de bättre, och solen lyser :)

Idag ska jag hämta min väska hos skomakaren som lagat handtagen :)
Har ju velat haft Jessicas väska i några år och nu hade hon ledsnat på den så jag fick den :)

Hittade även en ny plånbok :)


Nu ska jag lägga mig i ett bad och slappa och i kväll blir de jobb några timmar innan min helg börjar.

Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...