31 oktober 2013

Bort med pälsen

Idag är jag ledig... Skönt :)

Städning stod på schemat idag och de är gjort.
3 av hundarna har jag lämnat på trim så de är bara jag och Electra hemma just nu.

Ska bli så skönt att få bort pälsen på dom när de är sånt här skit väder, jag lovar att
de underlättar en hel del :)

Nu håller jag på att förbereda middagen och sen ska jag bara vara tills de är
dags att hämta dom små.

Nu ska jag dricka kaffe och se om min envisa huvudvärk vill ge sig.

Ha en härlig dag/kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Jag längtar till min lediga dag som är nästa fredag, har haft fullt upp men även korta pass som förstör en dag!
    Skönt o ha städat redan idag!
    Kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...