16 oktober 2013

Alltid kaos

Såg fram emot denna lediga dag, men så fort jag är ledig så blir de kaos på jobbet  *suck*
Så jag fick börja dagen med att ringa och fixa folk och få ihop schemat.

Nu är de i alla fall fixat... för denna gång och jag ska njuta av ledigheten.
Kl: 15 åker Jessica och jag och solar sen tar vi en promenad och hämtar barnen på dagis.
Ska bli skönt att få lite luft även om de inte är så varmt idag :)

Börjar bli lite sugen på att äntligen ta tag i  renoveringen av vårat sovrum, som jag inte haft nån lust
alls med, men efter vi beställde nya sängen så vill jag ju ha klart i sovrummet när den kommer :)

Så idag har vi gjort upp med Johan (som fixade vårat kök) att han kommer hit på mån. 
och mäter för nya dörrar till våran garderob. Blir lättare att sätta nya dörrar än att slita 
bort den och köpa nytt.
Sen får vi se om de blir en sväng i helgen och kolla på tapet, golvet ska vi ju ha lika som
i vardagsrummet.
Längtar tills vi sätter fart :)

Nu ska jag dricka lite kaffe innan vi sticker och solar.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....