23 oktober 2013

Mycket nu

Just nu är jag så trött och slut, känns som tiden inte räcker till.
Men jag vet att de blir bra i slutänden :)

Renovering i sovrummet och jobb är väl de man håller på med just nu.
I går när jag kom hem från jobbet så rev vi de sista tapeterna och idag har jag spacklat.

Straxt blir de käk här sen ska jag åka och jobba de sista passet för denna vecka, ska bli
så skönt att ha 4 dagar på raken ledig och de behövs nu så vi blir färdiga här hemma.

I morgon ska jag slipa de lilla som behövs slipas sen ska jag ner till Jessica och fixa mina naglar.

Kl: 15.30 kommer våran nya säng så i morgon kväll blir de till att plocka ihop den och skicka
den gamla så långt de bara går och så hoppas jag att jag äntligen får sova en hel natt :)

I helgen blir de väl tapetsering kan jag tro :)

Nu ska jag äta.

Lovar att visa bilder när allt är klart.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...