12 augusti 2013

Vanliga rutiner igen

I kväll börjar jag jobba igen efter 4 v. härlig semester med helt underbart väder hela tiden :)

Har ingen jobb ångest alls och de är så skönt :)

I går firade vi Aston som blev ett år förra veckan.

Vi hämtade upp mamma och pappa innan vi åkte, va ju tvungen att ta kort på hennes
häftiga Änglatrumpet.

Detta är min som har massor av knopp.


Detta är mammas som är såååå stor :)


Aston gillade sin cykel och storebror hjälper till :)


När vi åkte hem stannade vi i Heby för att käka.
Rätt va de va så öppnade himlen sig och de vräkte ner regn och åskade och sen kom
haglet och de halgade så mycket så vårat larm på bilen gick i gång,


Nu ska jag slappa å slöa tills jag ska åka och jobba :)
Ha en skön dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....