25 augusti 2013

Rocklunda marknad

Oj.. vilken värme idag :)
Vi har svettats nere på marknaden idag där de blir som ett gryt.

Ny väska... Så klart :)


Mjukis braller med text, varma och sköna när de blir kallt


En varm hood tröja med tryck


Sen blev de present till min son och ett nytt skal till mobilen som jag inte
kan visa just nu för jag lyckas inte få av de haha.
6 påsar med  bröd, perfekt att slänga in i frysen då de va så billigt.

Kunde inte låta bli att handla till Jessicas underbara tjejer som oxå va med.
Ett varsitt armband med deras namn på och självklart i rosa :)


Nu ska jag krypa ner i soffan och njuta resten av kvällen

1 kommentar:

  1. Roligt när man hittar de man gillar!
    Snygg bokstav på en snygg väska :)
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....