03 augusti 2013

En kväll hemma

Ännu en dag på stranden och jag har nog aldrig sett sååå mycket folk som de va idag :)
De va fullt överallt :)

När vi skulle därifrån va de total kaos då de stod bilar på båda sidorna av vägen så de 
fanns bara en vägbana och de kom bilar från båda hållen och de gick inte att mötas.
Vet inte hur folk tänker när dom parkerar ibland, men men vi lyckades till sluta i alla fall ta oss därifrån  :)

Nu har vi fixat här hemma och duschat och käkat så nu tänker jag tillbringa kvällen
i soffan för jag orkar inte göra nått mer.
Hela dagen i går på stranden sen på kvällen en hojtur till sala och vi kom hem
ganska sent och sen upp i morse och så solat och badat hela dagen så nu ska de bli så
skönt att bara sitta i soffan och slappa :)

Köpte nytt nagellack idag, tänkte jag skulle ha samma färg som på händerna men 
när jag kom hem såg jag att detta är mer grönt än turkost men nu orkar jag inte ta
bort de så de får duga för ett tag :)



Ha en härlig kväll i de varma vädret.

1 kommentar:

  1. Kul med lite färg, själv har jag rosa på tårna just nu.
    Köpte säkert åtta nagellack i Turkiet så vi bytte hela tiden.
    Ha en härlig söndag! kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...