30 augusti 2013

Overall


I går på efm. tog vi en hojtur till Uppsala.
Har varit nyfiken länge på en affär där som heter Arge Kaj`s outlett.
Dom hade allt möjligt, inredning, kläder. mc kläder och massor av annat.
Jag har pratat länge om att köpa ett par mc regnställs byxor men de blir aldrig av.
Tur i oturen vräkte regnet ner i Uppsala (hemma va de fint när vi åkte) så nu blev vi tvungna
att köpa regnställ för att inte bli dygnsura. Så jag köpte brallor och mannen köpte ett helt
ställ då hans jacka inte står emot regn.
Sen köpte jag en one piece som jag varit lite sugen på ett tag men inte trott jag skulle gilla.
Men OJ va den va skön att sätta på sig när man är lite frussen, vill redan ha en till :)
Har bara lite svårt att vänja mig att de hänger i rumpan men man vänjer sig vid de om ett tag :)


När vi ändå va i Uppsala så åkte vi förbi sonen och fikade där.
Aston va i sitt esse och busade för fullt.


Mums med tårta.


Färdig, och grädde överallt, men gott va de :)


Nu ska jag ta mig en dusch sen vänta in mannen, blir nog
att åka och köpa lite nya fiskar sen ska alla hundar badas.

Ha en härlig helg mina vänner



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....