15 december 2012

Vilket oväder

Här är de just nu värsta snöstormen. Lite mysigt så länge man kan vara inne :)

Hittade en cool lampa på Dollar Store idag, 50:- så jag kunde inte låta blir.
Den blir perfekt i vårat burspråk.


Med detta oväder vi har idag och har lite då och då så har jag insett att jag bara
måste skaffa mig en mössa (hatar mössor) tycker inte jag passar i de men ibland får man bita ihop.


Blev nöjd med denna mössa, så ska vi bara se om jag vänjer mig att använda den.
När de är snöstorm så kan de vara skönt att värma skallen då jag har hund och måste ut.
Även på jobbet går jag ut med hund så jag måste ha varmt på mig.

Nu ska jag fixa lite käk sen tända ljus och krypa ner i soffan.
Ha en mysig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....