04 december 2012

Tranbärs kapslar

Idag har vi varit hos vet med Selma, för vi misstänker urinvägsinfektion.

Troligtvis så är de de, då dom snabbkollade hennes urin.
De är nu även i väg skickat så att dom kan kolla ordenligt och de tar ungefär 2 dagar.

Så under tiden ska Selma äta tranbärs kapslar som tydligen ska vara kanon bra just för
urinvägsinfektion.
Ser vi att de blir bättre så behöver hon inte äta nå antibiotika :)


Nu sitter jag och dricker hett te med honung för att lindra min hals som kliar så jag håller på
att bli galen. 
I går gick de ganska bra att jobba fast jag inte mådde så bra, tur jag inte har nå ansträngande jobb :)

Snön vräker ner här nu och de är såå mysigt, blir en promenad senare med hundarna innan soffan
kallar för kvällen :)

Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...