03 december 2012

Förkyld


Trodde jag skulle klara mig då många i min närhet är förkylda nu.
Men de gick inte, nu är de min tur :(

Vaknade i natt och va så torr i munnen då jag antagligen sovit med öppen mun då jag är helt
täppt i näsan. Har oxå ont i halsen och ont i hela kroppen och har ingen ork alls.
Jobbar i kväll så vi får väl se hur de går, alla är mer eller mindre sjuka så vi har inge folk.

I morgon är de julbord med jobbet men mår jag så här så går jag inte, jag är ju ledig så då
tänker jag vara hemma och kurera mig, förutom att jag måste iväg med Selma till vet då jag
tror hon har åkt på urinvägs infektion, men resten av dagen tänker jag hålla mig inne.

Nu ska jag lägga mig en stund och vila innan de är dags att bege sig ut i kylan (brr).

Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...