28 november 2012

Snart första advent


Idag kom min underbara man hem med detta fina ljus :)



Här har de varit full fart idag. Fick sån inspiration då grannen igår gjort julfint i sitt kök, så
jag satte fart idag och strök gardiner till 4 rum och satte upp så nu längtar jag tills fredag för då
tänker jag sätta upp mina advents stakar och stjärnor, kan inte vänta tills på söndag :)

Min nya golv lampa som jag är sååå nöjd med :)


Har nyss tagit ut sista plåten med saffrans muffins, de luktar jul här nu :)


Nu ska jag slappa i soffan resten av kvällen och fortsätta i morgon med att
tvätta mattor.

Ha en härlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....