13 november 2012

Lugn och avslappnad

I går va en riktigt stressig dag, så just nu bara njuter jag av lugnet :)

Gick på mitt pass i söndags kväll och igår hade jag en sån där lång dag som jag bara har
1 gång i månaden (tur de) för de är ganska jobbigt.
Men i alla fall jobbade 9-15 - 17-22.45 så i mellan brukar jag åka hem och äta och bara ta de lugnt.
Men så blev inte igår. För jag fick åka direkt till dagis och hämta Maya vars mamma satt på barnakuten
med lilla Freya och pappa deras va i Italien och mormor i Stockholm. Så när jag va hemma
så va kl: 16 och då hinner man varken slappa eller laga mat. Så jag va så trött i går kväll när jag kom hem
och har sovit som en stock i natt.
Idag har jag städat och fixat här hemma, och när allt va klart så la jag mig i ett bad och nu sitter jag här
och bara njuter av att allt är klart :)
Börjar jobba 17 idag och sen lika i morgon sen har jag långledigt igen.
Men i kväll går nog tiden fort då jag via jobbet ska åka till Jysk och Rusta och shoppa lite ( har ett jäkligt bra jobb) och storm trivs :)

Nu ska jag dricka lite kaffe och slappa ännu mer :)
Ha en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...