18 november 2012

Barnvakt

Har haft en skön ledig helg. 
Började min ledighet i tors, och den började med att jag fick åka till läkaren då jag vaknade
med sån hjärtklappning så att jag inte kunde vara uppe. Fruktanvärt otäckt va de så de blev
att åka in för säkerhets skull. 
Ekg visade ingeting och blodtrycket va kanon bra, och glad blev jag för de :)

Troligt vis kan de vara stress vilket inte är bra.

Har i alla fall tagit de lugnt i helgen :)

I går va sonen med familjen här. Dom åkte i väg till Sura några timmar och mannen åkte och spelade
match så jag tog barnen och gick över till Jessica och fikade och så fick William och Maya leka.

Aston somnade sött i Freyas vagn.


William spelar gitarr


Här käkas de glass i stora lass :)


Nu ska jag ta en promenad med hundarna i regnet, verkligen inget jag ser fram emot.
Men de måste göras.
Ha en skön dag.

1 kommentar:

  1. Tur att du mår bra iallafall, stress är ju inte bra så ta de lugnt nu.
    Söta små barn, mysigt och få umgås.
    Jag ska vila nu för nattjobb väntar.
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....