24 november 2012

Nytt hus

Idag har vi roat oss med att storhandla, sånt som är skit tråkigt men ack så
skönt när de väl är gjort :)

Fåglarna fick ett nytt hus idag, dom måste ju oxå ha mat :)
De förra vi hade funkade inte så bra då jag aldrig kunde fylla på mat då jag ej fick på taket som
krånglade, men detta hus är enkelt.


När vi va på Maxi och handlade passade jag på att smita in på Kapahl och köpa nya Jeans.
Köpte faktiskt ett par gråa med vita slitningar och med dragkedjor på bena.


Vi va även in en sväng på Rusta och köpte nya vita stjärnor till våra lampfötter, och denna gång
UTAN glitter som sprider sig överallt.

Nu ska jag mysa resten av kvällen i soffan och bara njuta för i morgon kväll jobbar ja igen.

Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Så fint hus fåglarna får, riktigt modernt :)
    Snygga jeans!
    Ha en bra kväll! kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....